Loterie i konkursy

loterie-konkursy

    • loterie-ico-1

    • Loterie

      Loterie promocyjne i audioteksowe cieszą się wśród odbiorców szczególną popularnością. Niezależnie od wieku kuszą ich proste zasady i równe szanse na wygranie atrakcyjnej nagrody praktycznie za darmo. Kto nie chciałby przy okazji codziennych zakupów, przy minimalnym wysiłku, wygrać wycieczki czy choćby laptopa? Specjalizujemy się w organizowaniu loterii zaczynając od koncepcji i mechanizmów aż do organizacji i obsługi.

    • Konkursy

      W przypadku konkursu o tym czy ktoś uzyska nagrodę decydują działania uczestników, polegające na wykazaniu się określoną wiedzą lub umiejętnościami (np. wykonanie fotografii, stworzenie hasła, napisanie wiersza). Tym samym uczestnicy mają potencjalnie równe szanse w uzyskaniu nagrody i dlatego chętnie biorą w nich udział. Wiele lat doświadczenia w organizowaniu konkursów pozwoliło nam wypracować skuteczne mechanizmy i ich komunikację.

    • Programy lojalnościowe i motywacyjne

      Program lojalnościowy jest długotrwałym działaniem marketingowym, które ma na celu zbudowanie i utrzymanie trwałych relacji z klientami. Odpowiednio przygotowany program, po wprowadzeniu w życie, może znacząco podnieść sprzedaż danego produktu lub usługi. Skorzystaj z naszego doświadczenia i zaproponuj swoim klientom rzetelny i atrakcyjny program lojalnościowy.

    • Promocje sprzedaży

      Promocje sprzedaży otaczają nas zewsząd i są obecne w każdej branży. Oprócz wymienionych obok proponujemy także rozwiązania indywidualne, dopasowane do potrzeb Klienta i jego odbiorców. Należą do nich takie działania jak promocje cenowe, nagrody typu buy&get, gratisowe próbki, sprzedaż pakietowa, kupony i bony premiowe oraz różnego rodzaju prezentacje w miejscach sprzedaży.

W zakres naszej obsługi wchodzi:


  • Opracowanie koncepcji i mechanizmu akcji z uwzględnieniem specyfiki marki i grupy docelowej.
  • Przygotowanie kreacji i dostosowanie jej do odpowiednich środków komunikacji (materiały POS, Internet, radio, TV).
  • Opracowanie zasad i regulaminów.
  • Uzyskanie obowiązujących zezwoleń (np. w Izbie Celnej w przypadku loterii).
  • Uruchomienie narzędzi komunikacyjnych (SMS, e-mail).
  • Stworzenie panelu do bieżącego monitorowania przebiegu loterii.
  • Nadzór loterii prowadzony przez osobę ze świadectwem zawodowym wydanym przez Ministra Finansów.
  • Produkcję i wysyłkę materiałów POS.
  • Zakup i obsługa wydania nagród (przelewy, przesyłki)
  • Rozliczenie podatkowe wypłaconych nagród.

Gmap